SZALON ETIKETT
A szépségipari szakemberek, mint mi is, minden nap emberekkel foglalkozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesülünk vele, hogy nem mindenki tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért született meg ez az írás.
Kérünk, hogy vedd figyelembe azt a tényt, hogy ez a mi munkánk, ez biztosítja a megélhetésünket! Gyakran adjuk nektek -munkaidőn túl- értékes pihenő vagy szabadidőnket-FELÁR NÉLKÜL-, tisztelettel és alázattal alkalmazkodva a ti munka és egyéb időbeosztásotokhoz. Ezért is várjuk el-jogosan-hogy Ti is viszonozzátok a figyelmet és tiszteletet irányunkba, azaz jelenetek meg pontosan az általatok előre lefoglalt időpontokban, annál is inkább, mivel ez a törvényi szabályozások szerint is egy élő, szóbeli szerződés, aminek nem betartása következményeket von maga után! Fontos megemlítenünk, hogy mi is emberből vagyunk, hivatalos és egyéb ügyek intézése minket ugyan úgy érint mint Benneteket, így boldogság számunkra, ha tudatod velünk időben az elállást, így mi is tudjuk terrvezni feladatainkat!
Az ETIKETT szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Neked:
- Időpont egyeztetése
Bejelentkezéseidet telefonon, esetleg személyesen teheted meg. Munka közben a telefont nem mindig tudjuk felvenni, nem tudunk azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabadok vagyunk, keresni fogunk!
- Érkezés időben
Kérünk, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, értesíts bennünket! Ha mégis késel, az az idő a Te befoglalt kezelési idődből kerül kompenzálásra, nem játszhatunk a következő vendég idejével! 10 perces késésen túl már nem tudunk elvállalni a befoglalt szolgáltatásra, ha jelzed késésedet- egyeztethetünk rövidebb kezelést ha szeretnéd, de csak a befoglalt értékben! Viszont kérünk ne érkezz az időpontodnál sokkal hamarabb, maximum 5 perc elegendő idő az aklimatizálódásra. Te sem örülnél ha a kezelésed idejéből értékes percek vesznének el a korán érkező vendég fogadásának köszönhetően…. Kérünk, legyél megértő!
- Időpont lemondása
Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy közvetlenül a kezelése előtt tudatja hogy nem megfelelő számára az időpont. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyenkor már nem tudjuk az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekünk bevételkiesés, e miatt más vendégről mondunk le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérünk, minimum 24 órával előbb jelezd a változást. Vannak várólistás vendégeink is, ha időben jelzel, rugalmasan el tudunk vállalni valakit helyetted. Ha nem értesítesz és nem jelensz meg az előre befoglalt időpontodra, kötbért számolunk fel! Ennek összege az elmaradt kezelés árának 100%-a, amit a következő kezelésnél kell megtérítenie! A betegség miatt lemondott időpontokra nem vonatkozik a kötbér felszámolása, csak abban az esetben ha erről nem értesítesz minket. Ez alól kivételt csak az öntudatlan állapot képez!
Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módunkban újabb időpontot adni!
A rendszeresen késő és a befoglalt időpontra meg nem jelenő Vendégeinknek új időpontot csak az elmaradt kezelés “KÖTBÉR”-ének(100%) megtérítése + az új kezelés “IDŐPONT FOGLALÁSI DÍJ”-ának (50%) előre, a személyes bejelentkezéssel egy időben történő kifizetésével tudunk biztosítani!
Új Vendégektől, többször hibázóktól a bejelentkezéssel egy időben “IDŐPONT FOGLALÁSI DÍJ”-at(50%) kérünk, csak ennek megfizetésével él időpontjuk! Köszönjük megértéseteket!
4.Betegség esetén halasszunk!
Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik. Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Mi is ügyelünk arra, hogy Te se kapj el semmit a szalonban, kérünk hogy Te se veszélyeztesd magad, engem vagy a többi Vendég egészségét!
- Telefonálás
Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró. Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a valóban sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni kicsit, nem beszélve arról, hogy néhány kozmetikai kezelésnél a sikeresség érdekében, elengedhetetlen a mimikai izmok ellazítása!